Thursday, 15 August 2013

Sinopsis Playboy itu Suami Aku?!

Siapa yang mahu bersuamikan seorang lelaki yang terang-terangan playboy? Itu menyeksa diri namanya . Namun,dia disatukan jua dgn Adrian,King of Crocodile tetapi brsyarat.Masing2 mmpunyai agenda tersendiri.

     Setelah terlibat kemalangan,Afina sedar dari koma tetapi mengahidap amnesia. Dia masih ingat keluarga dan rakan-rakannyatetapi tidak suaminya. Tetapi, apa yang pasti bhw Adrian adalah playboy tersohor dgn gelaan King!

Bagi Adrian, Afina skrg jauh berbeza dgn Afina yang dulu. Afina skrg adlh seorang yg kasar dan tidak lagi mudah dibuli spt dulu. Mereka bertegang urat hingga akhirnya memutikkan bunga2 cinta d taman hati mereka.

Saat asyik mereka menyulam cinta, Afina harus pergi jauh dari hidup Adrian. Apakah yg memaksa gadis itu meninggalkan lelaki yg dicintai separuh mati itu? Adrian pula, setelah ditinggalkan buat kali kedua dlm hidupnya, dapatkah dia memaafkan wanita yg dicintai nya itu?? Apakah atau siapakah yg memisahkan mereka berdua?..

Afina: playboy tu suami aku?! Biar betul?!
Adrian: aq sdah x prcayakan cinta . Sehinggakan aku benci wanita. Lalu, aku terus patahkan hati seirang demi seorang.aku puas begitu. Sehinggalah aku sedar aq jatuh cinta buat kali ke dua...

0 comments:

Post a Comment